قصص سكس مصري مصورة النيك مقابل المال مع الزنوج

قصص سكس مصري

بنات جميلات شراميط شاهد ماذا يفعلون من اجل المال تمص الزب وتتناك في كسها وطيزها بوضعيات صعبه ازبار زنوج سوداء تهيج الزب ينيك فيها بوضع قوي ويفشخها ومستمتعة جدا بالنيك الساخن قصص سكس مصري النيك مقابل المال قصة رائعة جديدة ومصورة لك نعرض احلي الصور الجنسية المثيرة في قصة ساخنة بنات تعشق الزب الكبير وتتناك بقوة في كسها من اجل المال تتناك وتمص الزب قصص سكس مصورة حديثة تمص زبه حتي ينتصب وشاهد ماذا فعل بها متعها نيك وتصرخ من الوجع اهات ساخنة تظهر ملامحها بشكل مغري في الصور قصص سكس محارم النيك مقابل المال .

قصة اخرة
أنا عادل سنة بدرس بسنة 2اعدادي واختي سمر 19سنة حلوة ومثيرة جسدها زي بتوع أفلام البورنو بيضاء وفاتنة بيوم واحنا بسوبر ماركت تشتري حاجات لزوم البيت ولاحظت وانو اختي مش على بعضها وحنا بنتجول بين الرفوف سمعت صوت بيندهلي اتلفتت لقيت احمد أستاذ الرياضيات سلم علي وهو بقول مش حتعرفنا بالحلوة الي معاك قلت دي اختي سمر وهي بدت التواصل معاه في الحديث بتسالو عني وهو قال ده عادل مش بنطال بس عايز شوية مراقبة ودروس خصوصية ردت هي هو انت تدي دروس رد هو وكان بينظر في عنيها عشان عادل أنا مستعد ضحكت سمر قالت فين وهو بسرعة رد حتى هنا أنا مش لازم افوت أي فرصة واصلت هي بتضحك حقيقي بقى فين وامتى قال لو مش ببتكم حيكون عندي منا عايش عزوبي لوحدي وأنا تحت امرك من العين دي العين دي هو صحيح لو كملتو حجتكم أنا حوصلكم ردت سمر متكرين واحنا طلعنا بالسيارة مد لاختي علبة شكلاطة بمناسبةالتعارف وكمانوادالي وحدة ولما فربما توصل طلب منها رقم هاتفها عشان يتفاهم معاها وأنا نازل سمعت بقول لها متتاخريش عليا مستني تلفون منك وهو بيمسك يدها مقدرش أصبر على الدراسة ضحكت سمر لا مش حتاخر عليك منا كمان عيزة الدروس بسرعة ،دخلنا البيت وسمر اختي كل شوية ببتسالني قلت لها هو تحقيق مكنتي طلبتي رقم تلفونو عدت كامل اليوم وهي تبص عالهاتف ومن بكرة وأنا رايح ادرس طلبت مني أخذ رقم تلفونو وكانت أول حصة مع الاستاذ احمد بس لا كلمني ولا شي واول ماانتهت الحصة طلب مني مرحش عشان عيوني في حاجة طلعو التلاميذ وهو قرب مني بيسال شو عملت سمر وايه القرار قلت دي عيزة رقم مبايلك معي كانت منتظرة اتصالك فتح الكراس وسجل الرقم واول ماكملت روحت جت سمر آبه جبت الرقم قالت فين قلت هات هو اخذتو وانصلت فيه بس هو مردش عودت مرة اثنين وثلاثة ولما فتح الخط سمعتها تقول اهلا احمد شو كيفك وبعدت عني شو مالك مبتردش ليه دنا زعلانة منك يبقى أنت البارح بالسوبر مركات كنت عايز تكلمني ولما جت الصدفة الحلوة عايز تطفش ايوة سمعاك طيب منت عارف البيت حنستناك وقفلت وهي بتقلي ده حيجي الساعة ستة حيديلك الدرس وهي بالمطبخ رن تلفنها وحسب كلامها ده كان احمد هو انت بتسال كم الساعة مهو على تلفونك اه خايف ليكون غلطان وتفوت أول حصة ليك طيب لما بقرب الوقت حعملك رنة آبه مالك حلوة كلمة رنة كيف أنا احلى منها يعني اول ما شفتني عجبتك طيب يا أستاذ احمد حنشوف اعجابك لما تجي ودلوقتي أنا بجهز الاكل طيب طيب حفكرك وهي بتضحك ،والمساء شفت سمر مغيرة هدومها روب قصير وكعب عالي ورجليها حلوة والساعة السادسة غير ربع خبط الباب رحت فاتح لقيت الاستاذ احمد سلم ودخل وجت اختي سمر بعتبسم سلمت عليه وكان منبهر بيها جلس بالصالون وقدمتلو عصير وجت جنبي وجلست وهو كان بيطلع فيها خصوصاً وهي بتحط ساق على ساق معرية ركبها وفخاضها ورجليها لين وقف وقال لازم تبدأ الدرس رحنا على اودتي جلست الطاولة وفتحت الكراس وهو بوريني القواعد وكان كل شوية ببص على سمر وهي بتجلس على حافة السرير لين طلب مني اعمل شوية تمارين عشان هو طالع عالصالون بياخذ سيجارة وطلعت معاه سمر بقيت شوية وكنت عايز أروح عالحمام شفت سمر واقفة جنب الطاولة واحمد واقف قمها ماسك يدها وهي بعتبتسم لين أخذ يبوس فيها وبيلعب على فخاضها لين حضنها حملها جلست فوق الطاولة هو كان بين رجليها بيلحس رقبتها ودخل يديه من تحت بيلعب في بززها شوية وجذبها ليه وهو ماسك وسطها وبمسد فخاضها وهي بتتمحن وتتاوه شوية ونهت عليها وقفت وهو جاء من وراء لصق ليها وماشي ورائها وهي بتضحك دخلت قلت اني عاوز أروح الحمام وأنا طالع دخل هو ورجعت كمل معايا يجي سعتين وأنا حسيت بالتعب قلت لاختي كفاية أنا عايز انام طلع هو بس سمر طلبت منو ميروحش عشان يشرب قهوة الاول سمر اطمنت واني خلاص نمت بس أنا كنت براقبهم ببوسو في بعض وهو بيدخل يده بين فخاضها وهي بتتمنع لين طلع بززها وراح يرضع ويلحس وسمر اختي تتاوه وتوحوح وتقول بالراحة شوية بس هو كما لين هي بدت تفتح في رجليها وتسطحت على الكنبة وهو حط يدو بين فخاضها ولمس كيسها وهي انتفضت وراح يبوس فخاضها ورجليها وبقول شو هالحلاوة دنتي عسل قشطة أموت أنا في العسل وراح طالع فوقيها وفتح سوسة السروال واول ماحط زبو من فوق المليون على كسها ارتجفت وقالت شو بتعمل لإلا خلي بالك رد هو متخفيش دنا بتذوق العسل من فوق لفوق شوية وحطها بحجرو وهي بتتحرك لين وقفت وشفت زبو بيقذف الحليب  .

© Copyright 2020,